Kort fortalt

Andelsboligforeningen A/B Eddagården er en velfunderet forening stiftet i 1983. Foreningen er beliggende på Eddagården 1-9, Fogedmarken 4 samt Tagensvej 54. Ejendommen blev bygget i 1935 og består af syv opgange i fireetages højde. Lejlighederne varierer fra 2-4 værelser med en størrelse på 57-118 m2.

Ejendommen er løbende blevet vedligeholdt med efterisolering af vinduespartier, nyt varmeanlæg, installering af højhastigheds fiberforbindelse (Parknet) mv. Foreningen har desuden gode fællesfaciliteter, herunder en dejlig gård, som deles med ejerforeningen EF Rådmandshuse.

Eddagårdens bestyrelse består af 7 frivillige andelshavere fra andelsforeningen, der på generalforsamlingen er blevet valgt ind i bestyrelsen af foreningens medlemmer. Alle andelshavere har mulighed for at stille op til bestyrelsen. Bestyrelsen varetager den daglige ledelse af foreningen og udfører de beslutninger, der er vedtaget på generalforsamlingen.

Du har mulighed for at skrive til bestyrelsen på mailadressen:
eddagaarden@gmail.com